Известие

Collapse
No announcement yet.

Прегряване боксер

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    май нещата отидоха към гарнитура на глава, вижте ми темата за релето.....
    Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1996

    Comment


    • #62
      Колеги искам да попитам на колко градуса се пуска 1 степен на 146 2.0 Ти и на колко градуса 2 степен.Смених датчика на радиатора за степените и сега 1 степен е на 90 градуса втора малко преди 100 градуса.Като се вклучи 1 степен перката върти 25 /30 секунди и спира и се пуска след след около 25 секунди.Не съм обращал внимание на стария на колко гадуса е вклучвала перката. На новия датчик пише че 1 степен трябва да се пуска на 83 градуса.Маи е некво менте
      Alfa Romeo 146 2.0 Ti

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от Vankata85 Покажи съобщение
        Колеги искам да попитам на колко градуса се пуска 1 степен на 146 2.0 Ти и на колко градуса 2 степен.Смених датчика на радиатора за степените и сега 1 степен е на 90 градуса втора малко преди 100 градуса.Като се вклучи 1 степен перката върти 25 /30 секунди и спира и се пуска след след около 25 секунди.Не съм обращал внимание на стария на колко гадуса е вклучвала перката. На новия датчик пише че 1 степен трябва да се пуска на 83 градуса.Маи е некво менте
        [ATTACH]Cooling[/ATTACH]
        Attached Files
        _____________________
        Alfa Romeo 146 1.9 JTD - EX

        Comment


        • #64
          От това което виждам на снимката излиза че всичко е в нормите, но все пак да споделят колеги с 146 Ти кога им се вклучва.Според мен не е нормално да се пуска на 90 и нещо .Иначе даржи в задраставания кам 95 / 100 градоса ,не е ли много тази температура?
          Last edited by Vankata85; d.m.y г., 20:42.
          Alfa Romeo 146 2.0 Ti

          Comment


          • #65
            сагата при мене продължава - последния месец смених термостат, резистор, датчик, антифриз, мих радиатора от вътре кво ли не...
            Оня ден какво се случва, гася колата, заключвам и за първи път, откакто я имам, изгасена и заключена включва перки!!!!!!! и не спира и върти и върти, а беше към 50градуса... накрая откачих акумулатора, пак го закачих и спря... какво по дявлоите ги е включило????? после що ми падал акумулатора)))
            Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1996

            Comment


            • #66
              сега като си шунтирал резистора на 1-ва степен изглежда пусковия ток на вентилаторите е по-голям от това което може да понесе релето на 1-вата степен и му залепват контактите. смени го със 70 амперово и забравяш за него. следващия път като се получи така, изчакай да падне температурата и почукай релето да видиш дали е от това.
              точка

              Comment


              • #67
                Звучи логично, но как така се пускат на изгасена и заключена кола...? и какво ги пуска? като работи колата не работята, като спре и я заключа се включват.... и то не всеки път...
                Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1996

                Comment


                • #68
                  при твоята кола 1-вата степен е с отделна електрическа част която не минава през ключа. когато спреш и изключиш колата веднага ,температурата на антифриза рязко се качва щото водната помпа спира да работи и няма кой да го върти. това включва датчика и перката ти тръгва. когато спираш може да я оставяш около минута да работи на празен ход преди да я изключиш. по-добре е и за двигателя.
                  точка

                  Comment


                  • #69
                    Циркулацията е проблема...

                    Здравейте, имам 145ца 1.6 боксер и около година се боря с този проблем. Това което се получава вероятно при другите колеги е като при мен. Колата прегрява особено в градски условия или при изкачване на баир, дори светва често червената лампа и стрелката седи на 120 градуса.А перката се включва за малко и когато си иска, но недостатъчно за да охлади, а някой път не се и пуска вобще. Както всички и аз обвиних първо термостата релето ел системата на перките и т.н като дори си иведох клуче с което ръчно да ги пускам(помага но частично,колкото да не светне червената лампа и да забие на 120градуса), но е нормално все пак поведението.
                    Дойде момента в който най-накрая се прежалих и си сложих газова и колкото и проблеми да ми създаде тя толкова се оказа и разковничето на прегряването. Започна при натоварване и повече газ да прекъсва и гасне или да минава на бензин след това, като естествено обвиних газовата и газаджиййте, докато накрая не си взех софтуер за диагностика и си направих кабел за газовия компютър, тъй като ми е газов инжекцион.
                    Познайте какво се оказа....? при тем на водата над 100градуса изпарителя не успява да се подгрее достатъчно,което при малки натоварвания или на място не се усеща, но при ръчка или баир направо става 17С., а мотора е на 100С. Оказа се че мотора е наистина прегрял, но по някаква причина не циркулира водата в системата, а изпарителя е свързан на малкия кръг където трябва да е темп почти като на мотора.
                    Тогава осъзнах че напразно обвиних релето и степените за перките,които бах вече пробвал че работят, тъй като просто потока през големия круг е малък и дори и да заграее датчика та да ги пусне те веднага издухват само радиатора а мотора оствава врял.
                    Така разбрах проблема точно но не разбрах причината и бих помолил някой ако се сети защто след като запаля колата кратко време през тънкия маркуч от малкия кръг дето минава покраи моторчето за празен ход и после влиза в най-горния край на казанчето църцори антифриз в казанчето и малко след това спира? Т.е. спира явно тогава когато спира и циркулацията на антифриза и през изпарителя за газовата и термостата и съответно мотора не се охлажда. Ако сметнем че е водна помпа, защто тогава все пак за кратко след запалване църцори в разширителния съд и после спира, а не е вобще да не тръгне???
                    Моля други колеги с проблем прегряване да обърнат внимание дали при тях църцори постоянно , според мен там трябва постоянно да църцори вода, но при мен не е така!!!

                    Comment


                    • #70
                      ами пробвай да отвиеш капачката и изчакай да ти отвори термостата.при работещ двигател пусни парното на максимално горещо и долей антифриз до максимума като изфорсираш няколко пъти. гледай да не дишаш много много изпаренията и ако не излезе въздух останал в системата, ще трябва да свалиш помпата.
                      точка

                      Comment


                      • #71
                        На боксера болно място е водна помпа, превърта турбината й върху оста. Сменяй я без да се бавиш с такава с метална турбина, че ще опрасиш мотора. Това че светва лампата не е хич добре.
                        166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                        ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                        Comment


                        • #72
                          Ами в интерес на истината ми беше минало през главата нещо такова, но някак не можах да си представя как би превъртала перката в/у оста, а ролката на водната помпа си я върти ремъка и го изключих като опция. Има ли механично в конструкцията на помпата възможност да се получава точно това и при някои друг колега получавало ли се е? То трябва да се разглоби цялата предница и всички ремъци та да се стигне до нея, а това е поне 100кинта труд и ако се окаже залудо.....

                          Comment


                          • #73
                            Обьрни внимание докато не се е опрасил мотора!100кинта не са малко но нещата най клонят кьм помпата.Смьрт без причина няма!!!
                            0888515205

                            Comment


                            • #74
                              Първоначално публикувано от glavata Покажи съобщение
                              Ами в интерес на истината ми беше минало през главата нещо такова, но някак не можах да си представя как би превъртала перката в/у оста, а ролката на водната помпа си я върти ремъка и го изключих като опция. Има ли механично в конструкцията на помпата възможност да се получава точно това и при някои друг колега получавало ли се е? То трябва да се разглоби цялата предница и всички ремъци та да се стигне до нея, а това е поне 100кинта труд и ако се окаже залудо.....
                              При няколко човека поне. Нямаше да ти го напиша иначе. А и май не си прочел темата.
                              166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                              ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                              Comment


                              • #75
                                Благодаря много на всички. Говорих с майстора да види тия дни колата, но той твърди че перката на помпата е със сигурност метална при боксера, а не пластмасова и не било от нея.По вероятно било да е от главата, но нито губи антифриз, нито масло. Ще му я закарам да видим какво ще стане.

                                Comment

                                Working...
                                X